חזרה לכל הכתבות

הקבוצה העירונית חתמה עם החיזוק שכולם חיכו לו

10:48 / 17.06.26|אבי לוי
תגים: הקבוצה העירונית חתמה עם החיזוק שכולם חיכו לו

אחרי שבועות של מגעים, החתימה סגורה. ההנהלה מבטיחה: ״השנה אנחנו עולים ליגה.״

דו״ח מבקר המדינה על השירות לציבור בגופים הממשלתיים מצביע על שיפור משמעותי בשירות שמעניק משרד התחבורה בראשות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (מיל׳) מירי רגב ומנכ״ל המשרד, משה בן זקן תושב אשדוד, לאזרחי ישראל.

על פי הדוח, משרד התחבורה קיבל ציון 75.3 במרכזי קבלת הקהל — גבוה מהממוצע בכלל הגופים הציבוריים שנבדקו, שעמד על 70.9. בכך דורג המשרד במקום השני מבין כלל הגופים שנבחנו בתחום השירות הפרונטלי לציבור.

עוד עולה מהדוח כי משרד התחבורה קיבל ציון 82 בתחום ניהול התורים — גבוה מהממוצע הארצי. הנתון משקף את ההשקעה המתמשכת בשיפור חוויית השירות, הרחבת אפשרויות זימון התורים וייעול תהליכי העבודה וקיצור זמני ההמתנה לאזרחים.

במשרד התחבורה מציינים כי הנתונים משקפים את המאמצים הרבים שהושקעו בשנים האחרונות בשיפור השירות לציבור, בהנגשת השירותים ובשדרוג מערכות השירות והמחשוב, במטרה לאפשר לאזרחים לקבל שירות מהיר, יעיל ונגיש יותר.

לצד השיפור המתמשך בשירות הפרונטלי, בניהול התורים ובהנגשת השירות לציבור, ממשיך משרד התחבורה לקדם את מהפכת הדיגיטציה שמובילה שרת התחבורה מירי רגב, כאשר רק השבוע נחצה רף של 2.5 מיליון העברות בעלות על רכב שבוצעו באופן דיגיטלי, ללא צורך בהגעה לסניף.

המהלך מצטרף לשורה ארוכה של שירותים שהועברו למרחב הדיגיטלי, כחלק מהחזון להעניק לכל אזרח שירות מתקדם, זמין ויעיל יותר, ולחסוך זמן וביורוקרטיה מיותרת.